2018. október 23. kedd 08:48    
 
 
 
 
Képzéseink
Nyitott tanfolyamok
További tanfolyamaink
Rövid képzések
Akcióink
Részvételi feltételek
Jelentkezési lap
Ajánlatkérő ürlap
Workshopok
Revitalizációs
HR
EU pályázatok, projektek
Tanácsadás
Rendezvényeink
Tudástőke Konferenciák
Menedzserszeminárium
Pefekt-Power
Hírek
Bemutatkozás
Referencia levelek
Elérhetőségeink
Sajtószoba
Állásajánlat
Idézetek
Kapcsolat felvételi lap
Hírleveleink
Perfekt-Power Hírlevél
Tudástőke Hírlevél
Linkek
Hasznos linkek
feed image
feed image

 
ceo_logo

 
Kép

 
tudastoke konferenciak logo

 
Kép


 
 
eufalu logo


 
Ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolatok-, reklamációkezelés tanfolyam PDF E-mail

Ügyfélszolgálati tanfolyam - Ügyfélmegtartás, ügyfélpanaszok hatékony kezelése

c. ügyfélszolgálati tanfolyam arról, amit tudni, alkalmazni kell.

A világ sikervállalatai ma már az új ügyfelek szerzése mellett a meglévő ügyfelek megtartására is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek, egyre inkább elkényeztetik a vásárlóikat. Ma már az átlag ügyfél is fokozott odafigyelést vár el tőlünk, ha ezt nem kapja meg, átmegy a konkurenciához. Ezért a fenti vállalatoknál az ügyfélszolgálat kiemelt jelentőséggel bír, ún. stratégiai pont.

És Önnél?...

Legközelebb, amikor Ön elmegy ebédelni, hívja fel az irodáját! Meg fog lepődni!


A tanfolyam tematikája:

  • Mi a szolgáltatás?
  • Mi a célja az üzletnek?
  • Kik az ügyfeleink?
  • Mi hátráltatja a jó szolgáltatást?
  • A gondoskodás elve és 4 szintje, az ügyfél megelégedettségének elérése
  • „Az igazság pillanata” = találkozás az ügyféllel, vevővel
    - Megjelenés
    - Megbízhatóság, pontosság
    - Segítőkészség…
  • Mi a reklamáció?
  • Az ügyfelekkel kapcsolatos előítéleteink
  • Olvasás az ügyfél gesztusaiból
  • Emberismeret megszerzése
    - személyiségtípusok megismerése, felismerése
    - viselkedés stressz-szituációban
  • Reklamációk fogadása és kezelése
    - az értő hallgatás módszertana
    - kérdezéstechnika
    - konfliktuskezelés
  • Hogyan bánjunk az ún. "nehéz esetekkel"?
  • Hatékony reagálás a reklamációra – nemzetközileg is lefogadott többlépcsős standardjának módszertani leírása + gyakorlat
  • Zárás, vitakérdések, tanulságok


Kapcsolható tréningblokkok (csak vállalati, in-company tanfoilyamok esetén és külön díj ellenében):

Javasoljuk, hogy a tanfolyamot követõen havi egy-egy alkalommal - ügyfélszolgálati tréningekkel - javítsák tovább az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

Csak példaként említenénk, hogy tréningjeink segítségével az alábbi készségek sajátíthatók el.

Ügyfelek látásmódja Beállítódás A probléma uralása Motiváció
Telefonálási készségek Értékesítési készségek Reklamációkezelés Önértékelés
Innováció "Az igazság pillanata" - találkozás az ügyféllel Csapatmunka Önmenedzselés

A (nyitott, open) tanfolyam idõtartama és ára:

A hallgatók a tanfolyamon munkafüzetet kapnak!

A: 1 napos tanfolyam: 80.000 Ft + Áfa / fõ (étkezés és szállodai elhelyezés külön díj ellenében)
B: 2 napos tanfolyam: 120.000 Ft + Áfa / fõ (étkezés és szállodai elhelyezés külön díj ellenében)
C: 3 napos tanfolyam: 160.000 Ft + Áfa / fõ (étkezés és szállodai elhelyezés külön díj ellenében)


Nyitott tanfolyami időpontokhoz és/vagy a Jelentkezési ürlap kitöltéséhez klikkeljen itt!
 
< Előző
Szavazások
Könyváruház
Felmérések, kutatások
Eseménynaptár
Október
Ke Sz Cs Sz Va
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Idézetek
  • "Az olyan nép, amely valóban érett arra, hogy önmagát kormányozza, egyrészt nem hagyja magát félrevezetni az ömlengő ígéretektől, másrészt megköveteli, hogy akit posztra emel, az minden ígéretét teljesítse."

    Theodore Roosevelt

Hirdetések



  1. Szívesen segítené a magyarországi kutatókat véleményével?
  2. Önt véleményét még nem kérdezték meg?
  3. Egyszerüen kiváncsi, hogy mi mások véleménye?
Ha igen, kattintson ide!

On-line kérdőíves kutatások

Piackutatás, vélemény-felmérés
elemzés, tanácsadás:
Kép


 
 
 
Hírek
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.nefmi.gov.hu/rss/palyazatok?rss=1
http://www.tpf.hu/rss.php
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
You need to login first!
 
    Hírek arrow Nyitott tanfolyamok arrow Ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolatok-, reklamációkezelés tanfolyam    
 
© 2018 PerfektPower Kft
1450 Bp, Pf: 212, Telefon: (1) 794-0832
- FMK nyilvántartási száma: 01-0922-04 -