|
|
Ipari marketing - Üzletkötési tanfolyam tréning |
|
|
Ipari marketing – Üzletkötési tréning
avagy milyen módszerekkel dolgoznak a piacvezető cégek
Az ipari területen tevékenykedő cégek között jellemző, hogy elsősorban műszaki végzettségű szakembereket alkalmaznak. Az ő szemléletükben nem igazán találjuk első helyen a marketinget, az értékesítést, az ügyfélközpontúságot. Ennek oka, hogy műszaki gondolkodás és ismeretek elsajátításához – már csak a szakma összetettségéből kifolyólag – sok-sok idő és tapasztalat szükséges. Ezért nem maradt idő a marketing gondolkodás elsajátítására!
Pedig egy felmérés szerint (Cooper, R.) egy cég piaci sikertelenségét csak 15%-ban okozzák termék ill. technológiafejlesztési problémák! A sikertelenség 85%-át piacismert, üzletkötési, tárgyalási ismertetek és készségek hiánya okozza!
A tanfolyam célja az üzleti tárgyalások alatt alkalmazható különleges döntés-befolyásoló technikák megismertetése cégvezetőkkel, műszaki-kereskedelmi vezetőkkel, mérnök-üzletkötőkkel
A tanfolyamot több mint 15 éves mérnök-üzletkötői gyakorlattal rendelkező okleveles gépészmérnök tartja, aki több tucat menedzser könyv szakmai lektora!
A tanfolyamon elsajátítható készségek, technikák:
Az ipari termékek piacának sajátos vonásai
- Új tendenciák hatása a piacon
- Vásárlói magatartás az ipari termékek piacán
- Stratégia a piac ösztönzésére – ügyfélszerzés lehetőségei, technikái
- Piacbefolyásolási politika
- Versenytársaktól megkülönböztetés
- Milyen legyen egy jó mérők-üzletkötő, mely tulajdonságainkat kell fej-lesztenünk
- Befolyás-szerzés metakommunikációval
- Személyiségprofil szerepe a tárgyalások során
- Hogy állítsuk össze egy professzionális ajánlatot
- Az átütő ajánlat a 7 fő rész sajátosságai
- Reklamáció – Mire figyeljünk a különböző „problémás” ügyfeleknél?

- Eladás a gyakorlatban:
- Eladás-pszichológia
- Mi zajlik le egy vásárlási folyamat alatt az ügyfelek fejében?
- Az ügyfél meggyőzéséhez szükséges technikák
- Vevőorientált eladás
- Miért vásárolnak a vevők?
- Hogyan igazodjunk a természetes vásárlási folyamathoz?
- Üzletkötési folyamat áttekintése:
- Kapcsolatfelvételi szakasz – Hogyan alakítsunk ki együttműködő légkört?
- Interjú-szakasz – üzletkötői kérdezéstechnika
- Hogyan szerezzünk hasznos információkat?
- Hogyan irányítsuk a partner figyelmét?
- Érvelés – a hatásos érvelés módszertana
- A várható haszon, megelégedettség bizonyítása
Lezárás előkészítése és hogyan teszteljük az ügyfelet, hogy kész-e a vásárlásra?
- Lezárástechnikák
- Kifogások kezelése
- Kifogás anatómiája
- Hogyan reagáljunk a kifogásokra és válaszoljuk meg
A tanfolyam hallgatói munkafüzetet kapnak, amely a ~50 oldalával segíti a hallottak elsajátítását és a jövőbeni alkalmazásának hatékonyságát.
A tanfolyam időtartama: 1 nap
Ára: 90.000,- Ft + Áfa / fő
Ajánlatkérő lap vállalati tanfolyamok részére klikkeljen ide!
|
|
Idézetek |
-
„Magyarország egy olyan kalitka, amelyből egyszer még egy gyönyörű madár fog kirepülni. Sok szenvedés vár még rájuk, de egész Európában páratlan dicsőségben lesz részük. Irigylem a magyarokat, mert általuk nagy boldogság árad majd az emberiségre. Kevés nemzetnek van olyan nagy-hatalmú őrangyala, mint a magyaroknak és bizony helyes lenne erősebben kérniük hathatós oltalmát országukra!”
Frencesco Forgione (1887-1968) olasz kapucinus szerzetes
|
Hirdetések |
- Szívesen segítené a magyarországi kutatókat véleményével?
- Önt véleményét még nem kérdezték meg?
- Egyszerüen kiváncsi, hogy mi mások véleménye?
Ha igen, kattintson ide!
On-line kérdőíves kutatások
Piackutatás, vélemény-felmérés
elemzés, tanácsadás:
|
|
|