2019. június 26. szerda 23:16    
 
 
 
 
Képzéseink
Nyitott tanfolyamok
További tanfolyamaink
Rövid képzések
Akcióink
Részvételi feltételek
Jelentkezési lap
Ajánlatkérő ürlap
Workshopok
Revitalizációs
HR
EU pályázatok, projektek
Tanácsadás
Rendezvényeink
Tudástőke Konferenciák
Menedzserszeminárium
Pefekt-Power
Hírek
Bemutatkozás
Referencia levelek
Elérhetőségeink
Sajtószoba
Állásajánlat
Idézetek
Kapcsolat felvételi lap
Hírleveleink
Perfekt-Power Hírlevél
Tudástőke Hírlevél
Linkek
Hasznos linkek
feed image
feed image

 
ceo_logo

 
Kép

 
tudastoke konferenciak logo

 
Kép


 
 
eufalu logo


 
Üzletkötés, értékesítés key account managerek számára PDF E-mail

Üzletkötés, értékesítés key account managerek számára

avagy milyen módszerekkel dolgoznak az EU-ban a piacvezető cégek

ImageA hiánygazdaság megszűnt. A piacgazdaságot az jellemzi, hogy árudömping van, tehát a termékek, szolgáltatások versenyeznek a vásárlóért. Ez esetben az üzletkötésnek szükséges feltétele ugyan a kiváló minőségű termék, de önmagában ez már kevés.

Elengedhetetlen a jól felkészült üzletkötő, aki nem a "véletlen" technikájával dolgozik, hanem ismeri a különböző eladás-pszichológiai, lezárástechnikai, kifogás-elemzési törvényeket, megérti az ügyfél szavakban meg nem fogalmazott igényeit és ezeket tudatosan felhasználja a munkájában. Az ilyen üzletkötők hosszú távú üzleti kapcsolatokat építenek ki ügyfeleikkel, akik visszajárnak hozzájuk, és szívesen ajánlják tovább őket barátaiknak, ismerőseiknek is.
Ajánljuk a tanfolyamot üzletkötőknek, területi képviselőknek, mérnök-üzletkötőknek, marketing szakembereknek és mindenkinek, akik...
  • ... kiemelt partnerkapcsolati munkatársak (key account manager), értékesítési területen tevékenykedő (pre-sales, sales, direct sales, indirect sales, after sales) kollégák, középvezetők, felsővezetők, stb.
  • ... nagyobb teljesítményekre, sikerekre vágynak, s ezért hajlandók edzeni tudásukat, személyiségüket a legújabb amerikai és nyugat-európai módszerek szerint, a magyarországi eladásban jártas előadók segítségével.

 

A tanfolyamon elsajátítható készségek, technikák:

  • Mi a key account manager ( KAM ) feladata
  • Milyen legyen egy jó key account manager, mely tulajdonságainkat kell fejlesztenünk
  • Ügyfélszerzés – key account oldala
  • Befolyás-szerzés metakommunikációval
  • Kommunikációs csatornák az üzletkötési folyamatban:
    • I. Az vezetői image kialakítása, szerepe a tárgyalásban
    • II. A nem verbális befolyásolás eszköztára – Helyfoglalástól a testbeszédig
      pl.: Hogyan húzzunk hasznot a tárgyalópartner által delegált szakértő jelenlétéből?!
  • Személyiség profil szerepe a tárgyalások során
    • Határozzuk meg a saját személyiség profilunkat – teszt
    • Alapvető személyiség típusok sajátosságai
    • Személyiség jegyek „keveredéséből” adódó viselkedési jellemzők
  • Különböző típusú vevők viselkedési sajátosságai stresszhelyzetben (pld. reklamáció)
  • Ügyfeleink információszerzési, feldolgozási sajátosságai
  • Hogyan tárgyaljunk a különböző személyiségjegyű ügyfelekkel
    • I. Személyiségjegyek megismerése és gyors felismerésének módszertana
    • II. Érvelés a személyiségjegyek figyelembevételével
  • Problémás (reklamáló) ügyféltípusok, a velük való bánásmód.
    – Mire figyeljünk a különböző „problémás” ügyfeleknél?
  • Eladás a gyakorlatban:
    Image
    • Eladás-pszichológia
      • Mi az elsődleges motiváció?
      • Hogyan illesszük a mondanivalónkat az ügyfél motivációjához?
      • Mi zajlik le egy vásárlási folyamat alatt az ügyfelek fejében?
      • Hogyan igazodjunk a természetes vásárlási folyamathoz?
    • Az ügyfél meggyőzéséhez szükséges technikák
      • Értő hallgatás technikái
      • Igenlő atmoszféra megteremtése
      • Meghökkentés módszertana, és alkalmazási lehetőségei
      • Hogyan fogalmazzunk, milyen szavakkal operáljunk
    • Vevőorientált eladás
      • Miért vásárolnak a vevők?
      • Hogyan alkalmazkodjunk ahhoz a folyamathoz?
    • Üzletkötési folyamat áttekintése:
      • Kapcsolatfelvételi szakasz – Hogyan alakítsunk ki együttműködő légkört?
      • Interjú-szakasz – üzletkötői kérdezéstechnika
        • Hogyan szerezzünk hasznos információkat?
        • Hogyan irányítsuk a partner figyelmét?
      • Érvelés – a hatásos érvelés módszertana
      • A várható haszon, megelégedettség bizonyítása
      • Hogyan zárjuk le a jól előkészített üzletet?
        • Lezárás előkészítése
        • Lezárás-technikák
      • Kifogások kezelése
        • Kifogás anatómiája
        • Hogyan reagáljunk a kifogásokra
        • Kifogások megválaszolása
 
A hallgatók a tanfolyamon több mint 50 oldalas munkafüzetet kapnak!

A tanfolyam időtartama és ára:
 3 nap 160.000,- Ft + Áfa / fő (étkezés és szállodai elhelyezés külön díj ellenében)


[Form Jellap_nyitott_tanfra not found!]

 
 
< Előző   Következő >
Szavazások
Könyváruház
Felmérések, kutatások
Eseménynaptár
Június
Ke Sz Cs Sz Va
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
Idézetek
  • "Az olyan nép, amely valóban érett arra, hogy önmagát kormányozza, egyrészt nem hagyja magát félrevezetni az ömlengő ígéretektől, másrészt megköveteli, hogy akit posztra emel, az minden ígéretét teljesítse."

    Theodore Roosevelt

Hirdetések



  1. Szívesen segítené a magyarországi kutatókat véleményével?
  2. Önt véleményét még nem kérdezték meg?
  3. Egyszerüen kiváncsi, hogy mi mások véleménye?
Ha igen, kattintson ide!

On-line kérdőíves kutatások

Piackutatás, vélemény-felmérés
elemzés, tanácsadás:
Kép


 
 
 
Hírek
 
News Titles
Feed Sources
Fetch/Save Feed
Your Saved Feeds
http://www.nfu.hu/rssfeed.php?type=kozlemenyek
http://www.lifelonglearning.hu/lllma_feed.xml
http://www.nefmi.gov.hu/rss/palyazatok?rss=1
http://www.tpf.hu/rss.php
http://www.kormany.hu/rss/hu/hirek
http://www.kormany.hu/rss/hu/dok
http://www.kormany.hu/rss/hu/videok
You need to login first!
 
       
 
© 2019 PerfektPower Kft
1450 Bp, Pf: 212, Telefon: (1) 794-0832
- FMK nyilvántartási száma: 01-0922-04 -