|
|
Nyitott tanfolyamok
Brian Tracy: Új Főnix szeminárium |
|
|

A titok, ami sikeressé és boldoggá tesz:
Brian Tracy:
Új Főnix szeminárium™
Új Phoenix szeminárium™
"A maximális üzleti teljesítmény eléréséhez"
- 2 napos nyitott vagy zárt (céges) tanfolyam
- 3 napos zárt (vállalkozásoknak) tanfolyam
A ’80-as évek óta Magyarországon is jól ismert Főnix ( Phoenix ) szeminárium™
teljesen átdolgozott, aktualizált új kiadása!
A Brian Tracy International-nek ma már több mint 30 országban működik képviselete, 16 nyelvre fordították le eddig a programjait.Az Új Főnix szeminárium az 1990-ben készült "jó öreg" Főnix szeminárium átdolgozott, aktualizált új kiadása.
A Perfekt-Power Kft. 1998 óta a Brian Tracy International kizárólagos magyarországi licenctulajdonosa
|
Bővebben...
|
Marketingkommunikáció, prezentáció, előadástartás tanfolyam |
|
|
Marketingkommunikáció, prezentáció, előadástartás tanfolyam (Dollártréning) - a hatékony kommunikációt és előadói készséget fejlesztő - asszertív kommunikációs tréning.
A XXI. század elején is, semmi sem fontosabb a kommunikációnál. Ha jól tudunk kommunikálni, bármi lehetséges számunkra. Ha nem, akkor viszont semmi, függetlenül attól, mennyire vagyunk tehetségesek és ambiciózusok. Aki ma sikeres, jól kommunikál!
Kevés embernek adatik meg születésénél fogva az a tehetség, hogy beszédével befolyásoljon, maga mellé állítson és közös cselekvésre bírjon másokat.
Az igazi jó előadók is 90%-ban tanulással, gyakorlással és a szakma eszköztárának tudatos elsajátításával érték el sikereiket. Olyan mesterség ez, amelynek elsajátításához tanulásra, munkára és hallgatóság előtti gyakorlásra van szükség. |
Bővebben...
|
Tárgyalástechnika tanfolyam, tréning |
|
|
Nagyobb üzleti haszon, kevesebb problémával!

Sikereinket az üzleti életben is talán legjobban az a képességünk határozza meg, hogy mennyire vagyunk képesek tárgyalni legfontosabb érdekeinkről.
Ma már a tárgyalás szerves része lett az életünknek, akár tudatosult bennünk, akár nem. Ha nem tudunk jól tárgyalni a saját érdekünkben, nagyon könnyen áldozataivá válhatunk azoknak az embereknek, akik kifejlesztették magukban ezt a képességet.
Noha naponta tárgyalunk, nem könnyű jól tárgyalni.
A tárgyalás szokásos módszerei gyakran csupán csalódást, kimerültséget, ellenségeskedést eredményeznek.
Az üzleti siker a tárgyalási folyamat feletti kontrollon múlik. A tanfolyam segítségével Ön képes lesz megtervezni és irányítani jövőbeni tárgyalásait!
Ajánljuk a tanfolyamot azoknak,
...akiknek célja nem az ütközet, hanem a kölcsönös előnyökre épülő megállapodás
...akik nem szeretnének "piszkos" trükkök áldozatává válni
...akik az üzleti, magánéleti konfliktusok rendezését tárgyalás útján kívánják előímozdítani
...Vezetőknek
...Key Account Managereknek
...Beszerzőknek
...Értékesítőknek
...Marketing szakembereknek
...Termékmanagereknek
...Projektmanagereknek
...Mindazoknak, akik összekötő és koordinációs feladatokat látnak el,
- akik osztályuk, csoportjuk érdekeit képviselik más osztályok felé
- akik cégel belül és cégen kívül tárgyalásokat folytatnak
|
Bővebben...
|
Üzletkötési, értékesítés tanfolyam |
|
|
Üzletkötés, értékesítés tanfolyam
avagy milyen módszerekkel dolgoznak az EU-ban a piacvezető cégek
A piacgazdaságot az jellemzi, hogy áru- és szolgáltatás-dömping van, tehát a termékek, szolgáltatások versenyeznek a vásárlóért. Ez esetben az üzletkötésnek szükséges feltétele ugyan a kiváló minőségű termék, de önmagában ez már kevés. Ez a tanfolyam az üzletkötés iskolája.
Elengedhetetlen a jól felkészült üzletkötő, aki nem a "véletlen" technikájával dolgozik, hanem ismeri a különböző eladás-pszichológiai, lezárástechnikai, kifogás-elemzési törvényeket, megérti az ügyfél szavakban meg nem fogalmazott igényeit és ezeket tudatosan felhasználja a munkájában. Az ilyen üzletkötők hosszú távú üzleti kapcsolatokat építenek ki ügyfeleikkel, akik visszajárnak hozzájuk, és szívesen ajánlják tovább őket barátaiknak, ismerőseiknek is. |
Bővebben...
|
Ügyfélszolgálat, ügyfélkapcsolatok-, reklamációkezelés tanfolyam |
|
|
Ügyfélszolgálati tanfolyam - Ügyfélmegtartás, ügyfélpanaszok hatékony kezelése
c. ügyfélszolgálati tanfolyam arról, amit tudni, alkalmazni kell.
A világ sikervállalatai ma már az új ügyfelek szerzése mellett a meglévő ügyfelek megtartására is egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek, egyre inkább elkényeztetik a vásárlóikat. Ma már az átlag ügyfél is fokozott odafigyelést vár el tőlünk, ha ezt nem kapja meg, átmegy a konkurenciához. Ezért a fenti vállalatoknál az ügyfélszolgálat kiemelt jelentőséggel bír, ún. stratégiai pont.
És Önnél?...
Legközelebb, amikor Ön elmegy ebédelni, hívja fel az irodáját! Meg fog lepődni! |
Bővebben...
|
|
|
Idézetek |
-
„Őszintén mondom, az anyanyelvemen nagyon sokszor képtelen vagyok érzéseimet és gondolataimat teljes pontossággal visszaadni. A mi nyelvünk gazdag, nagy és praktikus, de viszonylag fiatal… Bátran kijelenthetem, hogy miután évekig tanulmányoztam a magyar nyelvet, meggyőződésemmé vált: ha a magyar lett volna az anyanyelvem, az életművem sokkal értékesebb lehetett volna.”
George Bernard Shaw (1856-1950) angol író
|
Hirdetések |
- Szívesen segítené a magyarországi kutatókat véleményével?
- Önt véleményét még nem kérdezték meg?
- Egyszerüen kiváncsi, hogy mi mások véleménye?
Ha igen, kattintson ide!
On-line kérdőíves kutatások
Piackutatás, vélemény-felmérés
elemzés, tanácsadás:
|
|
|